Koszty i dostawa
Termin wysyłki
Termin wysyłki uzależniony jest od dostępności produktów .
Przy każdym produkcie jest podany termin wysyłki (dostępność towaru), który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane (trwa to przeważnie od 5 do 10 dni roboczych) .Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienia były realizowane jak najszybciej . Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży ale wówczas poinformujemy Państwa o tym niezwłocznie.
W przypadku zamówienia większej liczby produktów, termin wysyłki całego zamówienia jest dostosowany do produktu o najdłuższym terminie realizacji wysyłki.
Koszt wysyłki
Koszt przesyłki wyliczany jest indywidualnie do każdego zamówienia i uzależniony jest od wagi i gabarytów zakupionego towaru . Koszt wysyłki wyliczany jest przy dodaniu produktu do koszyka.
Dodanie produktu do koszyka i sprawdzenie kosztów dostawy nie zobowiązuje do dalszej realizacji zamówienia i zakupu.
Na koszt wysyłki składają się następujące elementy :
-
koszt usługi firmy spedycyjnej
-
koszt palety lub opakowania kartonowego
-
koszt zabezpieczeń towaru (folia, styropian , przekładki kartonowe, taśma ).
Towary wysyłany jest firmami kurierskimi, na pół paletach oraz na paletach o następujących wymiarach
-
80×60 cm
-
80×120 cm
-
100×120 cm
-
120×120 cm
Produkty o wadze do 50 kg, które mogą być wysyłane w kartonowym opakowaniu.
Całkowitą wagę przesyłki wylicza system i ostateczny koszt wysyłki jest podawany przy zamówieniu. W przypadku zamówienia większej ilości produktów koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie z klientem.
Przesyłki paletowe są dostarczane do klienta samochodami z windą. Kierowca rozładowuje towar na posesji pod wskazanym adresem. Kurier nie ma obowiązku ustawienia zamówionego produktu w miejscu docelowym.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami telefonicznie.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas dostawy, kurier sporządza protokół uszkodzenia towaru , który wraz z listem przewozowym jest podstawą do reklamacji.